کشف ۱۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۳ دستگاه کامیون تانکر و ۵ دستگاه نیسان با ۱۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان امروز اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی اقدامات مقابله‌ای انجام‌ شد.

بیشتر بخوانید:

خودسوزی مرد میانسال زاهدانی به علت اختلافات خانوادگی

وی افزود: در این اقدامات مأموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و رودان در 48 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 3 دستگاه کامیون نفتکش و 5 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی در مجموع 134 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 8 متهم را دستگیر کردند.

جاویدان ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 46 میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =