بیانیه استرالیا، نیوزیلند و کانادا در حمایت از آتش بس در غزه

رهبران کانادا، نیوزیلند و استرالیا اعلام کردند که از تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس دائمی در غزه حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نخست‌وزیران استرالیا، کانادا و نیوزیلند در بیانیه‌ای مشترک از حمایت خود از تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس دائمی در غزه خبر دادند.در بیانیه مشترک این سه نخست‌وزیر آمده است: نباید حماس را به قیمت رنج مداوم غیرنظامیان شکست داد.آن‌ها همچنین در بیانیه خود تاکید کردند که آتش‌بس غزه به صورت یکجانبه معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید:

توزیع عینک‌های جاسوسی در بین کودکان غزه توسط اسرائیلی‌ها

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

جنگ غزه امروز (سه‌شنبه) در حالی وارد شصت و هفتمین روز خود شد که رژیم صهیونیستی به بمباران‌ شدید در اطراف بیمارستان‌ها، پناهگاه‌ها، خانه‌ها و تمامی زیرساخت‌ها ادامه داد. از سوی دیگر، مقاومت فلسطین در چندین منطقه از جمله خان یونس، شجاعیه و جبالیا به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1210763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =