حدود ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت منطقه آبادان به سرویس بازگردانده شدند

محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: از ۵۶ جایگاهی که از دسترس خارج شده بودند، توانستیم حدود تقریبا ۲۵ درصد را به سرویس بازگردانیم.

محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان گفت: با توجه به مشکل به وجود آمده برای جایگاه‌های سوخت رسان در سطح شهرستان‌های منطقه، همکاران ما در تلاش هستند در سریع‌ترین زمان ممکن روند سوخت رسانی را برای مردم شریف شهرستان‌های ذیل منطقه آبادان به حالت عادی بازگردانند.

وی ادامه داد: از ۵۶ جایگاهی که از دسترس خارج شده بودند، توانستیم حدود ۱۴ جایگاه را که حدود تقریبا ۲۵ درصد می‌باشد را به سرویس بازگردانیم.

بنی سعید خاطرنشان کرد: سعی همکاران ما در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان این است که بتوانیم تا ساعت ۱۴، ۵۰ درصد جایگاه‌ها را به سرویس بازگردانیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در پایان در رابطه با چگونگی بروز مشکل عنوان کرد: این مشکل بصورت هماهنگ در تمام کشور به وجود آمده و یک مشکل فنی و سیستمی است که تلاش داریم با همت همکارانمان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این مشکل را به زودی حل خواهد کنیم و کلیه جایگاه‌ها را به سرویس بازگردانیم.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1211407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =