۵۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند/ اجرای طرح «آرامش در شهر» برای مرتبه سوم در استان

سرهنگ عباس عزیزی: در سومین مرحله اجرای طرح « آرامش در شهر» ۵۳ خرده فروش مواد مخدر در همدان دستگیر و منازلی که پاتوق و مرکز فروش مواد مخدر می‌شوند، پس از شناسایی پلمب و تخریب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در راستای اجرای مطالبات و درخواست‌های مردمی و نارضایتی‌ها مبنی بر جمع آوری و برخورد با معتادین متجاهر در سطح شهرستان همدان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری ۵۳ خرده فروش مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت: منازلی که پاتوق و مرکز فروش مواد مخدر می‌شوند، پلمب و تخریب خواهند شد.

سرهنگ عباس عزیزی در حاشیه اجرای طرح «آرامش در شهر» پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد:‌ مرحله سوم طرح «آرامش در شهر» با هدف پاکسازی محلات و معابر شهر و استان از وجود معتادین متجاهر و شناسایی و دستگیری خرده فروشان آغاز شد و امروز نیز ادامه آن اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز گذشته با استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی و هماهنگی مرجع قضایی توانستیم ۵۳ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خاطرنشان کرد: ۲۲۸ نفر از معتادین متجاهر نیز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری شدند که پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ روانه شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست‌های شهروندان طرح‌های پاکسازی معتادین متجاهر و دستگیری خرده‌ فروشان را در دستور کار دارد، گفت: افرادی خانه‌ها و منازل خود را به عنوان پاتوق مواد مخدر و محل تجمع معتادین یا تبادل یا فروش مواد مخدر قرار دادند، به هشدارهای پلیس توجه کنند.

عزیزی تاکید کرد: در صورت عدم توجه به هشدارهای پلیس در مرحله اول خانه‌ها و منازل این افراد به عنوان پلاک قرمز با دستور مرجع قضایی پلمب خواهند شد و در صورت تکرار تخریب آنها از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می‌شود.

این مقام انتظامی از مردم خواست در صورت اطلاع از فروش، توزیع مواد مخدر و محل تجمع معتادین متجاهر موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ و شماره تماس ۲۱۸۲۲۱۳۶ ستاد خبری پلیس به سمع و نظر آنها برسانند و ادامه داد: اطمینان می‌دهیم در اسرع وقت این گزارش‌ها بررسی و اقدامات قانونی برای آن انجام گیرد.

در این مرحله ۵۳ خرده فروش دستگیر شدند/ اجرای طرح «آرامش در شهر» برای مرتبه سوم در استان

در این مرحله ۵۳ خرده فروش دستگیر شدند/ اجرای طرح «آرامش در شهر» برای مرتبه سوم در استان

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

اتهای پیام/

کد خبر: 1211988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =