ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه تا نیمه بهمن ماه در مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه جزئیات لایحه بودجه در بخش درآمدی پس از بررسی در کمیسیونهای تخصصی و تلفیق ۲۴ دی برای بررسی به صحن مجلس می‌آید و بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه تا نیمه بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روح الله متفکر آزاد با اشاره به تصویب کلیات بخش درآمدی لایحه بودجه در مجلس گفت: طبق آیین نامه مجلس نمایندگان پنج روز کاری فرصت دارند تا پیشنهادات اصلاحی خود در باره بودجه را برای طرح در کمیسیونهای تخصصی مجلس در سامانه بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید:

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد / ناسازگاری افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان با تورم

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از این فرصت پنج روزه و بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه، جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ و پیشنهادات نمایندگان در این بخش در پنج روز کاری در کمیسیونهای تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پس از این فرصت پنج روزه کمیسیونها گزارش پیشنهادات بودجه ای خود را به کمیسیون تلفیق ارائه می‌کنند و کمیسیون تلفیق هم طبق آیین نامه ۱۰ روز کاری فرصت دارد تا لایحه بودجه را مورد بررسی قرار دهد، گزارش مصوبات خود را برای بررسی در صحن به هیأت رئیسه ارائه کند.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: بر همین اساس ۲۴ ‌دی‌ماه گزارش کمیسیون تلفیق درباره مصوبات بخش درآمدی بودجه در صحن مجلس طرح و بررسی خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پیش‌بینی می شود که کار بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس سه هفته به طول بیانجامد و کار تصویب این بخش از بودجه تا نیمه بهمن ماه در صحن ادامه داشته باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1212016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =