حضور پرشور مردم در انتخابات باعث آشفتگی و سردرگمی دشمنان ایران اسلامی خواهد شد

سرهنگ پاسدار شاپوراحمدی گفت:حضور و پشتیبانی مردم در صحنه های مختلف انقلاب،از ۵۷ تاکنون موجب سردرگمی و آشفتگی کشورهای امپریالیستی در رأس آنان آمریکای جنایتکار بوده است.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم خوزستان و کرمان در چند وقته اخیر که فرمودند همه وظیفه دارند در جهت افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش و کوشش کنند بخصوص آنانی که صاحب تریبون و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم هستند لذا در همین راستا باید تمام ظرفیت‌ها را برای لبیک به این مهم به کار ببریم.

وی ادامه داد: ماهم بعنوان یک نهاد انقلابی و جریان سازِ تمدن اسلامی در جهت تحقق و پیشبرد اهداف عالی نظام و انقلاب اسلامی تمام تلاش و کوشش خودمان را برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات خواهیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان افزود: تمام رده‌های بسیج در شهرستان آبادان با برنامه ریزی‌های خوب و گسترده‌ای که در خصوص افزایش مشارکت، تبیین مسائل انتخابات و گفتمان سازی در حوزه انتخاباتی دارند درصدد ایجاد مشارکت حداکثری توسط مردم فهیم و همیشه در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه نقش جوانان در این حوزه بسیار تاثیر گذار و کاربردی است عنوان کرد: وظیفه جوانان در این شرایط و برهه حساس از جامعه این است که با جهاد خودشان در حوزه‌های مختلف، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بخصوص رسانه‌ای و فضای مجازی و همچنین تبیین مبانی و گفتمان انقلاب اسلامی برای مخاطبان خاص خودشان که عموما از قشرهای دانشجویی و دانشگاهی و افراد کف جامعه هستند. برنامه ریزی داشته باشند و ان شاالله مشارکت پُرشوری را رقم بزنند و اجازه ندهند دشمنان فضای گفتمانی و تبیین را از آن‌ها بگیرند، چرا که با این انتخابات‌ها آینده‌ای ساخته خواهد شد که متعلق و برای جوانان است و آنان هستند که باید برای آینده خود و کشورشان تلاش و برنامه ریزی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: نقش دولتمردان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور در انتخابات‌ها بسیار حساس و حیاتی است و نباید از آن غافل ماند چرا که مدیران دولتی با درست انجام دادن وظایف خودشان در مقابل مردم و جلب رضایتمندی آنان زمینه مشارکت حداکثری را بوجود خواهند آورد.

وی در پایان با اشاره به سنگ اندازی‌های همیشگی دشمن قسم خورده نظام اسلامی در برابر ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: قطعا یکی از عواملی که باعث دلسردی دشمنان کشور عزیزمان شده و سبب نقش برآب شدن نقشه‌های شوم آنان بوده، حضور و پشتیبانی این مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، از ۵۷ تاکنون بوده که موجب سردرگمی و آشفتگی امپریالیسم جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و دستگاه‌های اطلاعاتی آنان مقابل این مردم بوده است که به یُمن رشادت‌ها و فداکاری جوانان‌مان، همیشه ناکام و شکست خورده بوده‌اند.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1213122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =