جانشینی ویسی در نفت آبادان مشخص شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از پیگیری مذاکره با ۳ سرمربی داخلی و یک سرمربی خارجی برای هدایت تیم فوتبال این مجموعه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد حسین رحمانی اظهار کرد: گزینه خارجی مورد نظر صنعت نفت اروپایی است و گزینه‌های داخلی نیز همگی از مربیان شناخته‌شده کشور هستند و در روزهای آینده بعد از جمع‌بندی و اتمام مذاکرات، سرمربی جدید تیم را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

درگیری و کتک‌کاری بازیکنان صنعت نفت آبادان با هواداران

وی با اشاره به نزدیک شدن سه بازیکن لیگ برتری به این تیم، گفت: تا این لحظه نیز با عباس قاسم در خصوص جدا شدن توافق صورت گرفته است و فهد طالب نیز درخواست جدایی را اعلام کرده است که بعد از مذاکرات نهایی مالی، جدایی این ۲بازیکن محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 0
      هر کس بیاد خیلی بهتر از ویسی . یکسال تیم اهواز رو قهرمان کرد دیگه فکر کرد واقعا بهترین مربی ایرانه. بعد هر تیمی رفت یا اخراج شد یا استعفا داد. چرا این آدم ها نمیخواهن قبول کنن فوتبال مثل ۲۰ سال پیش نیست چرا نمیخواهن قبول کنن بخدا فوتبال شده یک علم و باید دارای علم زیادی باشی
    • شهاب IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      این گذینه خارجی میدونیم فقط حرف آخرش یه مربی بدرنخورمیاریدمشکل تیم بازیکن هست یه دوتامهاجم ودوتادفاع تیم لازم دارد
    • احمدبهزادی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 0
      تعویض وکناررفتن به هیچ وجه به نفع نفت نخواهدبودکافی است چندبازیکن موردنظرویسی ویا بازیکن شاخص را به صنعت نفت اضافه کنید .هیچ کس برای نفت بهترازویسی نخواهدبود.مدیربایدمدبرباشدولجبازی نداشته باشد.نظریات ویسی را تامین کنید نیجه مطلوب بدست خواهدامد.تا مربی دیگری با شرایط تیم وفقزیابد نفت ابادان سقوط کرده است چندبازیکن به نفت جذب نمایید به نفع نفت وهوادارانش خواهدبود.فرصت را ازدست ندهیدوبجای هزینه گزاف برای سرمربی جدیدبازیکن ایده ال ویسی را جذب کنید .تا کی می خواهیدچوب بی تدبیری ها وبی لیاقتی مدیران نا کارآمدرا بخورید وابادانیها را دق بدهید.
    • خلیل مشتاق GB ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      0 0
      با سلام دوستان علم و دانش آقای ویسی در تیم نفت آبادان در همین سطح مقدار بود به نظر بنده نفت آبادان همیشه هنر و زیبای فوتبالش را زمان به اوج رسیده که مربی خارجی و با کلاس بالا مدیریت و مربی این تیم بوده نشان داده است مثل همین مربی کروات که بزرگترین اشتباه آبادانی ها بود که موافقت کردن به تیم ملی برود اگر مثل سپاهان اصفهان پا فشاری میکردن این اتفاق رخ نمی‌داد و این مربی خوب به هیچ‌وجه ضرب در سطح ملی نمی‌خورد و وضعیت نفت آبادان از این وضعیت کنونی که برایش پیش آمده گرفتار نمیشد و نفت آبادان تا مدتها در راس مطبوعات و ورزش فوتبال کشور مطرح می‌شود حال تکلیف با آقایان و باند آقای رحمانی و هییت مدیره پاسگاه نفت آبادان میباشد