بنا داریم در هر نمایشگاه حداقل یک مشکل کشور را برطرف کنیم/ باید به نحو مطوبی از ظرفیت‌ دانش‌بنیان‌ها در بحث نمایشگاهی استفاد کرد

تقدسی‌نژاد: شعار نمایشگاه شهرآفتاب حل مشکلات است و ما بنا داریم در هر نمایشگاه حداقل یک مشکل کشور را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از تهران، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به چهارمین دوره نمایشگاه موتور و دوچرخه که از ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه سال جاری در این شهرآفتاب برگزار خواهد شد، اظهار کرد: سال گذشته این نمایشگاه در شهرآفتاب برگزار شد و رکورد بازدید مردمی نمایشگاهی در سطح کشور شکسته شد.

وی افزود: امسال نیز چهارمین نمایشگاه با وسعت بیشتر و صددرصد رشد نسبت به سال گذشته و در فضای بیش از ۳۰ هزار مترمربع و با حضور ۱۲۰ شرکت و بیش از ۴۰۰ برند در نمایشگاه شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

تقدسی‌نژاد با بیان اینکه شعار نمایشگاه شهرآفتاب حل مشکلات است گفت: ما بنا داریم در هر نمایشگاه حداقل یک مشکل کشور را برطرف کنیم و نمایشگاه در این حوزه تاثیرگذار باشد.

وی همچنین به تنظیم سند جامع نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: ما نیاز به یک سند جامع نمایشگاهی در کشور داریم و باید تمام برنامه‌ها در حوزه نمایشگاهی بر مبنای این سند باشد؛ چرا که ما طی سنوات گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه‌های تکراری بوده‌ایم و این سند جامع می‌تواند این موارد و مشکلات را مرتفع کند.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت می‌تواند اثرات خوبی را در پی داشته باشد، تصریح کرد: یکی از مشکلات کلانشهر شهر تهران موضوع آلودگی هواست و چنانچه ما به سمت موتورسیکلت‌های برقی برویم می‌توانیم این مشکل را در سطح کلانشهرها و بویژه تهران مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این دوره به دنبال آن هستیم راه‌اندازی خانه نمایشگاهی در سطح کشور است. همچنین در حال حاضر تعامل خوبی فی ما بین شهرداری تهران و سایر مجموعه‌های مرتبط با نمایشگاه شکل گرفته و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب تقویت نمایشگاه شهرآفتاب را مهم ارزیابی کرد و گفت: این موضوع می تواند ما را در مسیر صنعتی شدن نمایشگاه‌ها کمک کند؛ چرا که نمایشگاه شهرآفتاب ظرفیت و پتانسیل خوبی را در برگزاری نمایشگاه‌ها دارد.

وی اظهار کرد: در بهمن ماه نیز نمایشگاه خودرو در محل شهرآفتاب برگزار می‌شود و ما می‌توانیم در قالب این نمایشگاه گفتمان‌سازی جدی را برای حل مسئله خودرو با توجه به همکاری شهرداری و دولت داشته باشیم.

تقدسی‌نژاد همچنین به استفاده از ظرفیت‌های شرکت های دانش‌بنیان در بحث نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت باید به نحو مطلوب در این حوزه استفاده کرد.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت از تاریخ بیستم تا بیست‌وسوم دی ماه در محل نمایشگاه شهرآفتاب گفت: برگزاری این نمایشگاه با توجه به نیاز کشور جهت نوسازی ناوگان موتورسیکلت بسیار مهم است و بر اساس آمار در حال حاضر ۱۲ میلیون موتورسیکلت در کشور وجود دارد که ۹ میلیون از این تعداد شرایط استاندارد را ندارند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند جهت نوسازی موتورسیکلت‌ها موثر باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1214801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =