باند کلاهبرداری فروش سئوالات کنکور در مرند دستگیر شد

فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری ۲ نفر به جرم کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور و نهایی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی اسدیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام پلیس فتا شهرستان مرند مبنی بر اینکه یک نفر آقا با همدستی یک خانم اقدام به ایجاد یک کانال در فضای مجازی و فروش سوالات کنکور و نهایی می‌کرده و از حاصل فروش سوالات اقدام به خرید سکه و طلا می‌نمودند توسط ماموران انتظامی شهرستان در حین خرید طلا وسکه شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری آدم‌ربا و متجاوز فراری بعد از ۹ سال

وی عنوان کرد: در بازرسی از محل سکونت متهمین تعداد ۳۶ قطعه سکه طلا، یک عدد زنجیر طلا، چهار عدد گوشواره طلا و مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال حاصل فروش سئوالات کنکور و تجهیزات الکترونیکی مربوطه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار داشت: با توجه به اینکه سئوالات کنکور و سئوالات آزمون نهایی تا لحظه برگزاری آزمون در قرنطینه هستند ادعای دسترسی به سئوالات توسط سودجویان صرفاً با هدف کلاهبرداری بوده و لذا از شهروندان تقاضا داریم دقت لازم را در این زمینه داشته باشند و هیچ وجهی را حتی به عنوان بیعانه واریز نکنند و در صورت اطلاع از اینگونه کانال‌ها و افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =