اقلام اساسی ماه رمضان یزد تأمین است

برای ایام ماه مبارک رمضان و شب عید در زمینه تأمین گوشت قرمز گوساله، مرغ و تخم مرغ در استان یزد هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدعلی حاتمی‌زاده، با اشاره به وضعیت تأمین گوشت قرمز و سفید برای ایام ماه رمضان در استان یزد به خبرنگار استانی ایسکانیوز در استان یزد گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان و شب عید در زمینه تأمین گوشت قرمز گوساله، مرغ و تخم مرغ در استان یزد هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در زمینه تأمین میوه شب عید و اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان نیز با همت سازمان تعاون روستایی استان یزد سیب، پرتقال و خرمای مورد نیاز تأمین شده است و در این زمینه نیز مشکلی نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد افزود: در زمینه برنج و شکر تنظیم بازار نیز میزان مورد نیاز استان تا پایان سال تأمین شده است و ذخایر آرد و گندم استان نیز خوب است، دغدغه مسئولان یزد تأمین گوشت گرم دام سبک است که در حال پیگیری هستیم تا مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه امسال تمام هم و غم مسئولان در زمینه تولید بود، گفت: در سال جاری بیش از 30 میلیون قطعه جوجه مرغ، جوجه‌ریزی در استان یزد شد که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است و نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در سال جاری بیش از 170 هزار تن بود که تأمین شد.

حاتمی‌زاده افزود: امسال بیش از 800 تن گوشت قرمز گرم و منجمد تنظیم بازار و بیش از 200 تن گوشت مرغ منجمد در استان یزد توزیع شد و 100 تن گوشت گوساله منجمد برزیلی نیز به صورت تنظیم بازار توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به برپایی سکوهای تنظیم بازار در استان گفت: تاکنون بیش از 100 سکوی تنظیم بازار توسط معاونت اقتصادی استانداری یزد در سطح استان برپا شده است که جهاد کشاورزی وظیفه تأمین اقلام اساسی را دارد که این اقلام تأمین می‌شود.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1219363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =