حادثه برای اعضای تیم بسکتبال نوجوانان / اوضاع ۳ ورزشکار مساعد نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با تشریح دقیق حادثه برای اعضای تیم بسکتبال ‌نوجوانان رستمی قزوین گفت: ۳ ورزشکار در کما بوده و شرایط انتقال ندارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عباس علایی‌مقدم در قزوین اظهار کرد: اعضای تیم بسکتبال ‌نوجوانان رستمی قزوین که برای حضور در یک دوره مسابقات بسکتبال به استان قم اعزام شده بودند هنگام برگشت دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید:

محرومیت ۲ ورزشکار دوچرخه‌سوار و بسکتبالیست به علت دوپینگ

وی با بیان اینکه خودروی حامل ورزشکاران دچار نقص فنی شده و مجبور به توقف در پارکینگ بین راهی شده است، افزود:‌ سه‌ تن از این ورزشکاران از خودرو ‌پیاده شده و در پارکینگ بین‌راهی اتوبان ایستاده بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه هم‌زمان با توقف خودروی حامل ورزشکاران، یک ‌ خودروی پژو 206 که دچار آتش‌سوزی شده بود با سه تن از ورزشکاران مستقر در پارکینگ بین راهی برخورد می‌کند، یادآور شد: مجروحان سریعا به نزدیک‌ترین مرکز درمانی (یکی از بیمارستان‌های شهرستان ساوه) انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات پزشک معالج‌، حال سه تن از ورزشکاران وخیم گزارش شده و هم‌اکنون در کما هستند، تصریح کرد: این 3 ورزشکار فعلا شرایط انتقال ندارند و از هم‌استانی‌های عزیز می‌خواهیم برای سلامتی این ورزشکاران دعا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =