محمدامین کاظمی، بسکتبالیست نوجوان درگذشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: محمدامین کاظمی، بسکتبالیست نوجوان قزوینی که اوایل هفته جاری و در راه بازگشت از مسابقات لیگ کشوری به همراه سه بازیکن دیگر دچار سانحه رانندگی شده بود، به دیار حق شتافت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه اظهار کرد: هفته پیش که تیم بسکتبال قزوین که به رقابت های لیگ نوجوانان کشور به قم اعزام شده بود، اوایل هفته جاری و در راه بازگشت، یکی از خودروهای حامل بازیکنان با سانحه روبرو شد و متاسفانه چهار بازیکن ما دچار مصدومیت شدند.

بیشتربخوانید:

حادثه برای اعضای تیم بسکتبال نوجوانان / اوضاع ۳ ورزشکار مساعد نیست

وی در خصوص حال عمومی دیگر بسکتبالیست‌ها بیان کرد: امیرمحمد اردکانی بسکتبالیست دیگر قزوینی نیز همچنان با سطح هوشیاری پایین در کما به سر می‌برد و حال عمومی رهام یزدی نیز که شب گذشته به بیمارستان تهران منتقل شده بود، رو به وخامت گذاشته است.

به گفته وی، طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه خوشبختانه از بیمارستان مرخص شده و حال عمومی وی خوب است.

علایی مقدم اضافه کرد: این تیم تحت عنوان باشگاه رستمی در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود که متاسفانه هنگام بازگشت و بدون اطلاع و هماهنگی با هیات بسکتبال قزوین به اعزام بازیکنان با خودروهای سواری اقدام می کنند که متاسفانه یکی از این خودروها با سانحه روبرو می‌شود.

دبیر هیات بسکتبال استان قزوین فوت بسکتبالیست نوجوان قزوینی را به خانواده این ورزشکار و جامعه بسکتبال ایران تسلیت گفت.

گفتنی است، اوایل هفته جاری اعضای تیم بسکتبال رستمی، نماینده استان قزوین که برای حضور در رقابت های لیگ کشور به قم اعزام شده بودند، هنگام بازگشت یکی از خودروهای حامل بازیکنان دچار سانحه رانندگی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =