ساز جشنواره "موسیقی فجر" در کرمانشاه به صدا درآمد

بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر با ۴۸ اجرا، از امروز (۲۵ بهمن) در شهر کرمانشاه و با حضور هنرمندانی از پنج استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر از امروز (۲۵بهمن)، گفت: این جشنواره به مدت سه روز و تا ۲۷ بهمن ادامه دارد.

به گفته برفی، در این دوره جشنواره گروه‌های موسیقی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام حضور دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بخش اصلی این جشنواره ۴۸ اجرا خواهیم داشت و هنرمندان و گروه‌های موسیقی طی سه روز به اجرا خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این جشنواره رقابتی نبوده، گفت: حضور عموم در این جشنواره آزاد و رایگان است.

برفی با اشاره به برگزاری این جشنواره در محل تالار انتظار، در خصوص زمان اجراها هم گفت: بخش اول اجراها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار شده و بخش دوم هم از ساعت ۱۹ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ساعت ۲۱ روز جمعه(۲۷بهمن) نیز آیین اختتامیه این جشنواره در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر بخش اصلی، یک بخش جنبی هم دارد که بخش جنبی آن شامل موسیقی پاپ و موسیقی مقامی است که قبل و بعد از بخش اصلی جشنواره برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش اول جنبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت "حامی" طی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم جنبی هم بخش موسیقی مقامی است که با اجرای "فرج علیپور"، روز ۲۸ بهمن در محل تالار انتظار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =