خبر مهم از سهام عدالت / کدام افراد شماره شبا اعلام کنند؟

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: آذرماه امسال حدود ۱۰۰ هزار نفر نتوانستند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان شماره شبای معتبر خود را به این شرکت برای دریافت سود اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پرداخت سود سهام عدالت متوفیان/ وراث ۳ هفته مهلت دارند

بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی حدود ۱۰۰ هزار نفر آذرماه امسال به دلیل مشکل در شماره شبای معتبر خود نتوانستند سود سهام عدالت دریافت کنند.

«مطابقت نداشتن کدِ ملی و شماره حساب» و «شماره حساب غیرفعال» از جمله دلایل آن است. بر اساس آمار از این تعداد ۵۵ هزار و ۴۴۵ نفر حساب بسته داشتند، ۳۲ هزار و ۵۸۷ نفر با مشکل عدم تطابق کد ملی و شماره حساب مواجه بودند. همچنین بر اساس آمار ۹ هزار و ۶۲۵ نفر دارای حساب راکد بودند و بیش از ۷ هزار نفر هم شماره حساب غیر فعال داشتند.بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، متاسفانه همچنان یک میلیون نفر سهامدار سهام عدالت شماره شبای معتبر خود را در سامانه سجام ثبت نکرده اند.

بر اساس این گزارش، افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس Sejam.ir، اطلاعات خود را بروز رسانی کنند تا شرکت سپرده گذاری مرکزی در اواخر اسفندماه امسال سود این افراد را به حسابشان واریز کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =