مکان‌های پرتردد شهری مازندران برای تبلیغات نامزدهای مجلس آماده‌سازی شد

با نزدیک شدن به روز انتخابات، مکان‌های پرتردد شهری برای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر استان مازندران، آماده‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، قبل از آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مکان‌های پرتردد شهری در سراسر استان مازندران با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای تبلیغات شهری نمایندگان، آماده‌سازی شد.

به نقل از مدیر روابط عمومی شهرداری آمل، حسن مهدوی‌فر، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل، بیان کرد: سازمان سیما و فضای سبز شهری آمل با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، مکان‌های مناسب در مناطق پر رفت و آمد شهری را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته و داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات می‌توانند از این فضاها جهت نصب تبلیغات خود استفاده کنند.

وی افزود: این اقدام به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

این مسئول، خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی فقط در یکی از مربع‌های مشخص شده در هر مکان و برای هر نامزد در محل مشخص شده، مجاز است و نامزدها از تبلیغات در مکان‌های غیر، خودداری کنند.

گفتنی است که طبق ماده ۷۶، دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آئین‌نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری، الصاق اطلاعیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوهای بیمارستان‌ها، مدارس، مؤسسات آموزشی، سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی، ممنوع است.

خبرنگار: ساسان کریمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1221510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =