دانشگاه آزاد در عین بی‌طرفی، تمام قد در خدمت نهاد انتخابات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: بی‌طرفی کامل مهم‌ترین رویکرد دانشگاه آزاد در موضوع انتخابات است؛ همچنین همه امکانات دانشگاه در خدمت انتخابات قرار گرفته است..

احمد نقیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره سیاست‌های این دانشگاه در زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: بی‌طرفی کامل مهم‌ترین رویکرد دانشگاه آزاد در موضوع انتخابات است. همچنین همه امکانات دانشگاه در خدمت انتخابات قرار گرفته است. برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تریبون آزاد و مناظرات از جمله اقدامات دانشگاه است.

بیشتر بخوانید:

وحدت انتخاباتی اقوام خوزستان در دانشگاه آزاد اهواز

وی افزود: افرادی هستند که قصد دارند نظام را تضعیف کنند. این افراد از همه امکاناتی که در اختیار دارند، برای هدفشان بهره می‌برند. در مقابل، ما هم باید برای رسیدن به ایران قوی از همه امکانات مانند دانشگاه‌ها استفاده کنیم. قوی بودن کشور مانند هوایی که افراد در آن نفس می‌کشند تا وقتی که به آسانی در دسترس است، احساس نمی‌شود.

نقیلو خاطرنشان کرد: دانشگاه از امکانات مختلف خود مانند مانند سالن‌های همایش برای برگزاری مراسم استفاده کرد. این نظام متعلق به مردم است. مردم هم از این نظام محافظت می‌کنند. برآورد من این است که میزان مشارکت مردم در انتخابات امسال، کمتر از دوره قبل نخواهد بود. مشکلاتی هم ممکن است وجود داشته باشد؛ اما طبیعی است و هر خانواده‌ای می‌تواند درگیر ناملایمات شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =