روحانی: رای خود را به کسانی بدهید که به شرایط موجود معترض هستند

رئیس جمهور سابق گفت: لطفاً به هر کسی که مطمئن هستیم به شرایط موجود اعتراض دارد و با صدای بلند این اعتراض خود را اعلام کرده، رأی دهیم. این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق طی پیامی درخصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات و صندوق رأی برای ما همواره مهم است. می‌دانم اکثریت مردم از شرایطی که نسبت به این انتخابات بوده ناراضی هستند. اقلیت کمی در حوزه‌های انتخابیه وجود دارند که از نظر آن‌ها برای انتخاب شایسته هستند.

بیشتر بخوانید:

علت رد صلاحیت روحانی چه بود؟

وی در ادامه‌ی این پیام گفت: مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند و این مشکلات باید حل شود. حل این مشکلات نیز از طریق تغییر در مجلس و تغییر در دولت خواهد بود و راهش این‌است که مردم در این شرایط به هر کسی که معتقدند که از شرایط فعلی راضی نبوده، به شرایط فعلی حاکم معترض است و به‌دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.

رئیس‌جمهور سابق در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است. می‌دانم تا رسیدن به اصلاحات مطلوب مردم فاصله زیادی وجود دارد. متأسفانه آنچه به مجریان و ناظران برای مشارکت حداکثری مردم و رقابت توصیه شد، عمل نکردند. امیدوارم به دو اصل دیگر یعنی مسأله امنیت و سلامت انتخابات توجه کافی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =