آگاهی دانشجویان نسبت به مسائل سیاسی روز از ضرورت‌های یادگیری در تشکیلات است

عبدالحسینی گفت: دانشجویان باید همیشه آگاهی خود را نسبت به مسائل سیاسی به وسیله این دوره های آموزشی و تشکیلاتی افزایش دهند.

حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از دزفول گفت: امروزه یکی از ضروری ترین مسئله تشکیلاتی در تشکل ها ایجاد بسترهای رشد و تعالی ویژه فعالین تشکلی در سطح دانشگاه ها هستند.

عبدالحسینی افزود: به همت اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دوره‌ای تحت عنوان صراط ویژه دبیران و مسئولین واحد سیاسی در استان خوزستان به منظور مشارکت حداکثری کلیه آحاد جامعه علی الخصوص قشر دانشجو به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی که توسط اتحادیه دانشجویی برگزار گردید سرفصل هایی همچون رفع شبهه انتخاباتی، تاریخچه دموکراسی در جمهوری اسلامی، نقش انتخابات در سرنوشت جامعه توسط اساتید بومی و به نام استان خوزستان برگزار گردید و اختتامیه این دوره در ویژه برنامه ای تحت عنوان راهیان نور در منطقه عملیاتی فتح المبین برگزار شد.

قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان باید همیشه آگاهی خود را نسبت به مسائل سیاسی به وسیله این دوره‌ها افزایش دهد، عنوان کرد:دوره‌های صراط به صورت اتحادیه‌ای و تشکل محور در تشکل‌های دانشجویی ذیل مجموعه اتحادیه در حال برگزاری است و هدف از برگزاری نقش مثبت قشر دانشجو در میزان مشارکت مردم در انتخابات است.

وی در پایان تصریح کرد: اتحادیه مجمع اسلامی در نظر دارد با برگزاری دوره های تشکیلاتی به صورت فصلی، زمینه ساز رشد و ارتقای تیم تشکیلاتی خود در سراسر ایران برگزار نماید که خروجی دوره‌ها، تربیت دانشجوی تراز انقلاب باشد.

انتهای خبر/

خبرنگار: مهسا عزیزی

کد خبر: 1222277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =