سرمربی رئال مادرید : اتهام فرار مالیاتی بی‌دلیل است

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به درخواست دادستان مادرید برای مجازات سنگین او به دلیل فرار مالیاتی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلو آنچلوتی می‌گوید که متهم شدن به فرار مالیاتی در دوره نخست مربیگری‌اش در رئال مادرید بی‌دلیل است، چرا که او در آن سال‌ها مقیم اسپانیا نبوده است؛ ضمن اینکه بابت تخلفی که مرتکب شده یک بار جریمه پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

چالش پیکان برای بازی با سپاهان به دلیل بی‌برنامگی سازمان لیگ

دادستان مادرید به تازگی کارلتو را به دلیل پرداخت نکردن مالیات درآمدهایش از محل فعالیت‌های تبلیغاتی به مبلغی بیش از یک میلیون یورو، سزاوار چهار سال و ۹ ماه حبس دانسته است. آنچلوتی اما به این موضوع واکنش نشان داد و از خود دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که تیمش شب گذشته (چهارشنبه) با غلبه بر لایپزیگ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، به خبرنگاران گفت: مقامات مالیاتی می‌گویند که من در زمان وقوع تخلف مقیم اسپانیا بوده‌ام، در حالی که اینگونه نبوده است. من یک بار بابت این موضوع جریمه پرداخته‌ام و الان هم وکلایم دارند روی این موضوع کار می‌کنند تا راه حلی پیدا کنند. مطمئنم که بی‌گناهم و سال ۲۰۱۵ مقیم اسپانیا نبودم. با این حال فعلاً باید منتظر ماند و دید که نظر قاضی چیست.

در حالی که آنچلوتی مدعی است سال ۲۰۱۵ مقیم اسپانیا نبوده، گزارش‌ها حاکی از آن است که فرار مالیاتی او مربوط به سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ می‌شود. باشگاه رئال مادرید هنوز هیچ بیانیه‌ای درباره متهم شدن سرمربی‌اش به فرار مالیاتی منتشر نکرده است. کارلتو در دوره نخست مربیگری‌اش در رئال مادرید، در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت و شش سال بعد برای آغاز دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم به اسپانیا برگشت و اخیراً هم قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =