برگزاری جلسه فوق العاده دولت برای بررسی جداول بودجه

سخنگوی دولت از تشکیل جلسات فوق العاده دولت برای ارائه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به دلیل این‌که به دنبال تسریع در امور بودیم که در سال جاری تمام سند بودجه را به صورت نهایی داشته باشیم، از همین امروز جلسات فوق‌العاده دولت برای ارائه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشکیل شد، دولت آمادگی دارد که به محض تصویب بخش اول جداول، بخش دوم لایحه بودجه را نیز ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

زمان ابلاغ بخش اول بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

وی افزود: در تهیه برنامه هفتم مقداری تاخیر صورت گرفت و هنوز قانون برنامه هفتم نهایی ابلاغ نشده است بنابراین دولت  برای تسریع در تهیه بودجه همزمان با جلسات مجلس برای بررسی برنامه هفتم، جلسات فوق العاده و سه نوبته برای تهیه بودجه برگزار کرد و به محض اینکه کلیات برنامه هفتم توسعه مشخص شد، دولت کلیات بودجه را تقدیم مجلس کرد و امیدوار بودیم بررسی فوری در مجلس صورت گیرد تا پیش از انتخابات کلیات نهایی شود ولی متاسفانه برخی از این جلسات تشکیل نشد و کلیات بودجه مشخص نشد. ما همچنان منتظریم که مجلس آن بخش اول بودجه را  نهایی کند و جداول را دولت بر اساس همان بخش اول تهیه کند.

سخنگوی دولت در پایان گفت: از امروز جلسات فوق العاده دولت تشکیل شده است و ما به محض این‌که مجلس متن کلیات بودجه را به دولت ابلاغ کند، این آمادگی را داریم که بلافاصله بخش دوم را تقدیم مجلس کنیم. ما آماده و منتظر مجلس هستیم تا با همکاری هم پیش از ایام نوروز سند بودجه سال آینده را نهایی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =