پیشکسوت پرسپولیس: دربی را می‌بریم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در دیدار پیش رو مقابل استقلال برنده خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جمشید شاه‌محمدی درباره برد پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و نسبت به زمان مربیگری یحیی گل‌محمدی تهاجمی‌تر فوتبال بازی می‌کند. اوسمار روی بازیکنان به اندازه کافی شناخت دارد و امیدوارم که بتواند در ادامه هم این نتایج را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

جریمه سنگین در انتظار سرمربی استقلال به خاطر دربی

وی در مورد اشتباهات علیرضا بیرانوند در بازی مقابل فولاد خوزستان تأکید کرد: آیا دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باید از این گل‌ها بخورد؟ معلوم نیست چرا بیرانوند با چنین وضعیتی مواجه شده، ولی یکی از دلایل اصلی‌اش این است که او رقیب ندارد. شاید بیرانوند چون خیلی پولدار شده، تغییرات عجیبی کرده است. واقعاً نمی‌دانم چرا از این گل‌ها می‌خورد. اگر پرسپولیس در این بازی امتیاز از دست می‌داد بیرانوند چه جوابی به هواداران می‌خواست بدهد؟ او باید تمرکزش را به دست بیاورد و بداند که پرسپولیس در موقعیت حساسی قرار دارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به دیدار پیش روی این تیم مقابل استقلال هم گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس از لحاظ روحی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارد و استقلال هم چنین شرایطی دارد، ولی پیش‌بینی من این است که پرسپولیس با دو گل برنده دربی خواهد شد. پرسپولیس در فاز تهاجمی شرایط خوبی دارد و می‌تواند به هر تیمی ضربه بزند. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند به خوبی در این چند مسابقه به تیم کمک کردند و قدرت پرسپولیس افزایش پیدا کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1224234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =