دستگیری کلاهبردار ۱۹۰ میلیاردی در پوشش شرکت صوری

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری متهم کلاهبرداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال در پوشش یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری تحت عنوان یک شرکت خرید و فروش حبوبات و خشکبار به پلیس آگاهی قزوین، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم جعل و کلاهبرداری این یگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه، خودکشی کرد

وی افزود: متهم با تاسیس یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار شروع به فعالیت کرده و در ابتدا نیز با خوش حسابی و پرداخت به موقع وجه معامله اعتماد شکات را به دست آورده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: وی پس از گذشت مدت کوتاهی از فعالیت خود ضمن تبلیغات گسترده و راه اندازی سایت خرید اینترنتی، با ارائه چک های مدت دار خریدهایی با تناژ بالا داشته و در عین حال اموال خریداری شده را به قیمت پائین تر در بازار بفروش می رسانده، که شکات پس از اطلاع از این موضوع و صوری بودن شرکت بلافاصله نسبت به طرح شکایت و پیگیری از طریق مرجع قضایی اقدام کرده اند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه ماموران در جریان اقدامات اطلاعاتی خود بلافاصله محل اختفا متهم را شناسایی کرده و او را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: وی در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به 15 فقره کلاهبرداری به ارزش 190 میلیارد ریال اعتراف کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =