به هیچ عنوان خلل و قصور در امر خدمت رسانی به مردم پذیرفتنی نیست/ مدیرعامل پسماند شهرداری عزل شد

کاوه‌پور گفت: در جلسات مکررا به تمامی مدیران این مساله را متذکر شده بودیم که به هیچ عنوان خلل و قصور در امر خدمت رسانی به مردم پذیرفتنی نیست.

یاسین کاوه‌پور شهردار آبادان در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان با تشریح اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی این شهر در نوروز اظهار کرد: با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی و شهروندان آبادانی در ایام پایانی سال، شهرداری، طبق برنامه زمان بندی اقدامات خوبی از جمله پرداخت به موقع حقوق و عیدی کارگران و پرسنل شهرداری، آماده‌سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی، نورپردازی میادین و بلوارها، آماده سازی و بازگشایی سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی المان‌های شهری و جداول، راه‌اندازی کیوسک‌های راهنمای «از من بپرس»، گلکاری و نهال کاری سطح شهر، احداث فرش گل ۲۰۰ متر مربعی، نصب سفره‌های هفت سین در مناطق سه‌گانه، آماده‌سازی محل اسکان میهمانان نوروزی و ... انجام شد.

شهردار آبادان در ادامه در خصوص انباشت زباله در برخی نقاط آبادان و عدم توجه به جمع ‌آوری آن گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و همچنین حضور پرشور میهمانان نوروزی در آبادان متاسفانه در برخی از محله‌ها به صورت جزئی اخلالی در جمع‌آوری زباله‌ها به وجود آمده بود که ضمن عذرخواهی و پوزش از تمامی همشهریان گرانقدر و صبور آبادانی، دستور برخورد با مسببین و خاطیان امر و هر فردی که در امر خدمات رسانی به مردم خللی ایجاد کرد صادر شد.

کاوه‌پور تصریح کرد: از آنجا که متولی جمع آوری پسماندهای شهری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری است، می‌بایست از قبل برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت می‌گرفت تا نارضایتی میان شهروندان ایجاد نمی‌شد، به موجب این، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری این شهر از سمت خود برکنار شد.

وی افزود: پیش تر نیز در جلسات مکررا به تمامی مدیران، این مساله را متذکر شده بودیم که به هیچ عنوان خلل و قصور در امر خدمت رسانی به مردم پذیرفتنی نیست و با خاطیان برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت ضمن اینکه مسببین به مقام محترم قضایی نیز معرفی خواهند شد.

خبرنگار:محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1225313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =