واکنش کنعانی به جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها در محیط بیمارستان شهدای الاقصی

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به تازه ترین جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایات جنگی هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد!

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به تازه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایات جنگی هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد!

بیشتر بخوانید:

کنعانی: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه نقض تمامیت ارضی این کشور است


سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در محیط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از فلسطینی‌ها منجر شد، جدیدترین جنایت رژیم کودک‌کُش اسرائیل است که همه قوانین و مقررات بین‌المللی را به سُخره گرفته است.

وی افزود: ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسئولیت قطعی مجامع و نهادهای بین‌المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.

کنعانی در آخر نوشت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکّه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =