چهارمحال و بختیاری جایگاه ششم  صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور را کسب کرد

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری با ثبت 6 هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوزها در جایگاه ششم کشور قرار گرفت.

فضل‌الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری با ثبت 6 هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوزها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ نفر از کسبه این استان، دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع، ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوزها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده‌اند.

وی تصریح کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوزهای کاغذی خود را الکترونیکی کنند.

رحمتی گفت: همه فعالان اقتصادی، اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، براساس حکم تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: از این تاریخ، هر فعال اقتصادی که مجوز الکترونیکی(شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی، بدون مجوز محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوز الکترونیکی(شناسه یکتا) دریافت کنند و با این اقدام، نامشان در بانک اطلاعات کسب و کارها قرار بگیرد.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =