اساتید برتر دانشگاه آزاد واحد قائمشهر تجلیل شدند

اساتید برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور ریاست، معاونین، مسئولین، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار و از اساتید برتر رشته‌های مختلف این دانشگاه، تجلیل شد.

به منظور بالابردن روحیه نشاط و شادابی اساتید و دانشجویان، مراسم تقدیر از استادان برتر در پارک جنگلی تلار جاده نظامی قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم، دکتر میراحمد هادیانی، ریاست دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از همه اساتید زحمتکش دانشگاه آزاد واحد قائمشهر، بیان کرد: از نظر ما همه اساتید واحد، نمونه و برتر هستند اما با توجه به بررسی برخی شاخص‌ها از طرف رؤسای دانشکده‌ها، ۳۴ استاد معرفی شدند که ازبین این تعداد ۱۰ نفر به عنوان استاد برتر برگزیده شدند.

در ادامه این مراسم، لوح یادبود و هدایایی توسط میراحمد هادیانی، ریاست و داریوش زارعی، معاونت علمی و آموزشی دانشگاه آزاد قائمشهر به اساتید برتر این دانشگاه، اهدا شد.

در این مراسم از مرتضی رعیتی، قاسم جلالی، علیرضا حسین‌پور، طاهره حلاجیان، مرجانه خراط‌صادقی، رضا رستمیان، عبدالهادی رضایی، سعید احمدخسروی، محمد عالم‌زاده و روح‌الله عبداله‌پور به عنوان استادان برتر دانشگاهی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، تجلیل شد.

در خاتمه این مراسم، اساتید به بازی و مسابقه ورزشی سراوان و توزیع آش نیز پرداختند که در راستای ایجاد شور، نشاط و انگیزه انجام شد.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =