متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به‌قبل مجاز به شرکت در انتخابات هستند

جواد مولایی فرماندار قائمشهر در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی، واجدین شرایط رای‌دهندگان و نحوه اخذ رأی را تصریح کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، جواد مولایی‌قرا، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر با بیان این مطلب که مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر در شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت (۲۴ ساعت قبل از شروع رای‌گیری) به پایان می‌رسد.

مولایی قرا با اشاره این موضوع مهم که، کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رای دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای بدهند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر، اظهار کرد: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

همچنین آغاز فرآیند رای‌گیری در حوزه‌های اخذ رأی، راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ همزمان با ۷ حوزه انتخابیه سایر نقاط کشور که انتخابات‌ به مرحله دوم کشیده شده، خواهد بود.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =