تحول در نوع جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد /جذب اساتید پیوسته، وابسته و دستیار آموزشی ادامه دارد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بحث هیئت جذب دانشگاه و در پازل پیشرفت علمی سند تحول، نوع جذب به کلی تفاوت پیدا کرده و در سه رده اساتید پیوسته، وابسته و دستیار آموزشی به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و ششمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اظهار کرد: سند تحول و تعالی ۵ساله دانشگاه آزاد اسلامی در تمام ارکان دانشگاه مشخص کرده در چه مسیری حرکت کنیم. 

وی ادامه داد: با توجه به این سند یک بازآرایی ساختاری آموزشی و پژوهشی رخ داده است. معاونت های موضوعی در این خصوص برنامه ها را اجرا میکنند و با مشارکت معاونان و روسای واحدها پیش می برند.

رنجبر تصریح کرد: هیئت ممیزی دانشگاه آزاد اسلامی عالی ترین خط مشی دهنده دانشگاه آزاد است که با نوع فعالیت مسیر را برای پیشرفت علمی مشخص میکند.

وی افزود: در مقایسه با هیئت ممیزی سالهای قبل خیلی پرونده ها متفاوت شده و نشان دهنده سرعت حرکت است. در بحث هیئت جذب دانشگاه در پازل پیشرفت علمی سند تحول، نوع جذب به کلی تفاوت پیدا کرده و در سه رده اساتید پیوسته، وابسته و دستیار آموزشی دارد اتفاق می افتد که به سرعت پیشرفت کمک میکند و جذب به صورت مستمر در حال انجام است.

رنجبر خاطرنشان کرد: همه ارکان دانشگاه در این مسیر حرکت میکنند و امروز ما قرار بود نشست سه روزه داشته باشیم که لغو شد و بعد از ارائه گزارش معاونان به سوالات پاسخ خواهم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =