آغاز عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان – نجف‌آباد

جلسه مشترک نمایندگان مردم در شهرستان‌های نجف‌آباد و خمینی‌شهر برای بهره برداری از قطار شهری اصفهان- نجف آباد، با مسافت 27 کیلومتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی 18 اردیبهشت در جلسه مشترک با فرماندار و شهردار و نماینده خمینی‌شهر در مجلس، در خصوص بهره برداری از قطار شهری اصفهان در این جلسه اظهار کرد: در حوزه سیاسی شهرستان نجف آباد آماده کلنگ زنی پروژه قطار شهری هستیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری اصفهان - نجف آباد دارای ۲۷ کیلومتر مسافت است عنوان کرد: از این میزان ۱۸ کیلومتر در محدوده شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف آباد است. اسناد مناقصه نیز برای انتخاب پیمانکار در حال آماده سازی است و در حوزه سیاسی خمینی شهر نیز امروز در خصوص ایستگاه‌ها و مسیر این پروژه تصمیم گیری شد.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس نیز گفت: بخشی از این خط ریلی از شهرستان خمینی شهر عبور می‌کند و ایستگاه‌هایی نیز در این شهر بهره برداری خواهد شد. بهره برداری از این خط رفت و آمد را در سه شهر اصفهان، خمینی شهر و نجف آباد تسهیل خواهد کرد.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1230033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =