اولین رویداد "صدرا" در دانشگاه آزاد آمل برگزار شد

اولین رویداد صدرا استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با تلاش دانشگاه آزاد واحد آمل، اولین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور شرکت‌های فعال در بخش صنعت شهرستان آمل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، برگزار شد.

در این رویداد، شرکت‌های مختلف سطح شهرستان با حضور در دانشگاه و ایجاد غرفه، ضمن تشریح فعالیت‌های خود با دانشجویان این دانشگاه ارتباط برقرار کرده و از دانشجویان مستعد و جویای کار، درخواست به همکاری کردند.

این طرح به دانشجویان این امکان را می‌دهد که ضمن تحصیل در دانشگاه وارد محیط کاری شده و ضمن کسب تجربه و درآمد، آموخته‌های خود را در حرفه مورد علاقه‌شان به کار ببرند.

دکتر پیمان آریایی، مسئول برگزاری این رویداد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسکانیوز به تشریح برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی پرداخت و بیان کرد: جامعه دانشجویان مورد هدف در این دوره از رویداد، دانشجویان بخش صنعت از قبیل صنایع غذایی، میکروبیولوژی، کامپیوتر و غیره بودند و از آنجایی که کارخانجات و صنایع به نیروهای مختلف نیاز دارند، دانشجویان رشته‌های مختلف نیز حضور یافتند.

آریایی با بیان اینکه، رویداد صدرا مورد استقبال خوبی از طرف صنایع و دانشجویان قرار گرفت، افزود: در برنامه آتی، بنا داریم که دامنه برگزاری رویداد صدرا را وسعت ببخشیم و با برنامه‌ریزی دقیق و درست، موجب ارتباط بیشتر دانشجویان با بخش بیشتری از صنعت باشیم.

وی، استقبال بخش صنعت از این رویداد را بسیار پرشور برشمرد و تشریح کرد: نمایندگان کارخانجات و شرکت‌ها ضمن شرکت در رویداد، محصولات خود را نیز به نمایش دانشجویان گذاشتند و در عین حال از دانشجویان مرتبط با نیاز خود، برای همکاری دعوت کردند تا دانشجویان مستعد بتوانند همزمان با تحصیل وارد محیط و بازار کار شوند.

این استاد دانشگاه به برگزاری طرح پویش در دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال اجرای طرح پویش نیز هستیم که در این طرح دانشجو به عنوان کارآموز، جذب بخش صنعت و شغل مورد علاقه خود شده و حقوق دریافت می‌کند که از این حقوق، بخشی از شهریه تحصیلی تسویه و درآمدی هم کسب می‌کند.

این استاد دانشگاه فعال در صنعت، ضمن ابراز امیدواری در موثر واقع شدن این تلاش‌ها، خاطر نشان کرد: این تلاش من و همکاری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در جهت توان‌افزایی و استقلال دانشجو و در عین حال کمک به ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت و در نگاه کلی‌تر، پیشرفت ایران اسلامی عزیزمان انجام می‌شود و امید به فرداهای بهتر داریم.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1230707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =