ایسکانیوز: با افول تدریجی تیم اول شهر یونایتد انگلستان پس از اعلام بازنشستگی یکی از نامدارترین مربیان تاریخ از سمت سرمربیگری این باشگاه، نوبت به آبی‌های یونایتد رسیده است تا از شرایط به وجود آمده استفاده و جایگاهی برای خود دست و پا کنند. تیم منچستر سیتی علاوه بر خریدهای بزرگ از حساب‌های بانکی مالک ثروتمند خود، در زمینه‌ی تکنولوژی نیز فعالیت‌هایی داشته است و طی مسابقه‌ی امروز با هال سیتی، از اولین اپلیکیشن مختص ساعت‌های هوشمند اندرویدی خود رونمایی می‌کند.

سران سیتی چندین ماه پیش در رابطه با گسترش نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند خود صحبت کرده بودند، اما به نظر می‌رسد که سرانجام طرح‌های این باشگاه نهایی شده است و طی بازی امروز با دیگر تیم لیگ برتری – هال سیتی – از آن رونمایی می‌شود.

3 - Inside


نرم‌افزار مذکور تمامی امکانات اپلیکیشن رسمی باشگاه را خواهد داشت و در نسخه‌ی جدید خود، از پایه برای ساعت‌های هوشمند بازنویسی شده است. با این حساب نام تیم دوم شهر یونایتد به عنوان اولین باشگاه فوتبال جهان که به دنیای ساعت‌های هوشمند وارد می‌شود، به ثبت خواهد رسید. باید منتظر ماند و دید که پس از منچستر سیتی، دیگر چه تیم‌های بزرگی در سرتاسر جهان نرم‌افزارهای رسمی خود را برای ساعت‌های هوشمند نیز بهینه خواهند کرد.
کد خبر: 214034

وب گردی

وب گردی