تهران- ایسکانیوز: کنسرت گروه سروشان به سرپرستی آرش کامور و با خوانندگی وحید تاج در روز 24 فروردین همزمان با روز بزرگداشت عطار نیشابوری در آرامگاه این شاعر بزرگ ایرانی در نیشابور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این اجرا، بخش هایی از آلبوم موسیقی "اسب و آتش" جدیدترین آرش کامور که هم اکنون در دست انتشار می باشد به همراه قطعات ساخته شده جدیدی از این آهنگساز بر روی اشعار عطار نیشابوری و با صدای وحید تاج، برای حاضرین اجرا شد.

unnamed

وحید تاج، خواننده گروه سروشان در کنسرت عطار در خصوص اجرای این برنامه گفت: عطار از عارفان و شاعران بنام و بزرگ پارسی گوی است و برای من جای خوشحالی فراوانی دارد که توانستم در این روز به همراه گروه سروشان و دوست هنرمندم آرش کامور اشعار زیبایی از عطار را برای مخاطبینم بخوانم.

وی همچنین در خصوص نحوه اجرای کار افزود: این کنسرت از نظر آهنگسازی و گروه نوازی یک کار بسیار منسجم و خوب بود و امیدوارم بتوان از طریق ادامه این اقدامات گام بزرگی در توسعه فرهنگ این مرز و بوم به خصوص در شهری چون نیشابور که مهد ادب و فرهنگ ایران است برداشت.

تاج سپس خاطرنشان کرد: آنچه در این اجرا برایم اهمیت زیادی داشت علاوه بر مناسبت ویژه ی آن و کار با این گروه، رضایت و استقبال فراوان مخاطبین از این کنسرت بود.

لازم به ذکر است که در این کنسرت که از آواز اصفهان آغاز و با مرکب خوانی هایی به دستگاه نوا ختم شد ، در کنار آرش کامور به عنوان آهنگساز و نوازنده کمانچه، شایان شکرابی با ساز پیانو و روزبه زرعی با سازهای کوبه ای ، گروه را همراهی کردند.
کد خبر: 249753

وب گردی

وب گردی