دیدار اعضاء هیئت رئیسه واحد یادگار امام (ره) با خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، معاونت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در واحد و اعضای هیات رئیسه واحد با حضور در منزل شهید امین کریمی دانشجوی رشته کارشناسی الکترونیک واحد یادگار امام(ره) شهرری و از مدافعان حرم حضرت زینب(س) با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر موسوی رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در ابتدای این دیدار گفت: اینجانب به نمایندگی از طرف استادان، کارکنان و دانشجویان واحد یادگار امام(ره) شهادت پاسدار رشید اسلام شهید امین کریمی دانشجوی این واحد دانشگاهی که خون پاک خود را فدای آرمان های عظیم تشیع و دفاع از حرم حضرت زینب(ع) نثار کردند، به خانواده ایشان تسلیت و به روح بزرگ و آسمانی اش که در جوار امامان و صالحان و بزرگان آرام گرفته است، تبریک عرض می کنم، چرا که قطعا برای وی این حرکت، مایه افتخار و مباهات است، هرچند برای ما، ضایعه فقدان این عزیز بزرگوار مایه تسلیت و سوگواری است.

رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با بیان اینکه به راحتی می توان مشاهده نمود مدافعین واقعی تشیع و آرمان های امام راحل(ره )هیچگونه تعلق و وابستگی مادی به این دنیا و متعلقات آن ندارند افزود: امروز شهدای ما در دفاع از حریم حضرت زینب(س) با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت را پیمودند و در دفاع از این مسیر شهادت را به زندگی مادی ترجیح دادند.

دکتر موسوی در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام، اینگونه دیدارها را برای ایجاد تلنگر و یادآوری این نکته که می شود از دنیا و وابستگی هایش دل برید و در مسیر واقعی و حقیقی که انبیاء و اولیاء الهی مکرر به گام نهادن در آن تاکید داشته اند مفید و موثر دانست و افزود: بیشتر از اینکه شما خانواده معزز و معظم شهید امین کریمی به اینگونه دیدارها نیاز داشته باشید، این ما هستیم که می بایست با ملاقات با خانواده شهداء وبازماندگان، با اهداف و آرمان های آنان در دل و جان خود تجدید پیمان کنیم.

دکتر موسوی در پایان ضمن تجلیل از شخصیت ارزشمند شهید پاسدار امین کریمی دانشجوی بسیجی با اخلاق واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بیان کرد: ادامه راه شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه همه ما و مسئولان است که امیدوارم این وظیفه را به نحوه شایسته انجام دهیم .

در ادامه این دیدار پدر شهید امین کریمی با بیان اینکه حفظ و پاسداری از حرم حضرت زینب(س) از وظایف اصلی فرزندان ایران اسلامی است، در سخنانی به بیان خصوصیات ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و تربیتی این شهید والامقام پرداختند.

پدر این شهید در ادامه این دیدار تاکید کردند انشاالله راه و اهداف این شهدا که همان راه ولایت و اهل بیت (ع) است توسط فرزندان این شهیدان و همچنین بسیاری از جوانان این مرز و بوم ادامه پیدا خواهد کرد .

در پایان این دیدار دکتر موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) ضمن تجلیل از خانواده شهید امین کریمی با اهدای لوح تقدیر از رشادت های این شهید عزیز قدردانی کرد.

لازم به ذکر است شهید امین کریمی نیز که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی و وهابی، برای دفاع ازحرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (ع)به کشور سوریه عازم شده بود، روز حمعه 9آبان ماه مصادف با نهم محرم در روز تاسوعای حسینی به دست وهابیون تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است پیش از این نیز شهید سرافراز، بسیجی نام‌آور شهید محمدحسین مرادی دانشجوی رشته جغرافیای شهرری در مقطع ارشد این واحد دانشگاهی در بهمن ماه سال92 در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و در دفاع از حریم آل الله به دست استکبار جهانی و مزدوران تکفیری در سوریه به مقام شامخ شهادت نائل شد.

20101

کد خبر: 544414

وب گردی

وب گردی