شرکت 22 دانشگاه در جشنواره مد و  لباس دانشجویی

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشوراعلام کرد: دانشجویان ۲۲ دانشگاه در جشنواره لباس دانشجویی شرکت کردند، مراسم اختتامیه نمیه اول دی‌ماه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حمید قبادی، درباره آخرین وضعیت برگزاری اولین جشنواره لباس دانشجویی گفت: فعالیت‌های مربوط به این جشنواره با قدرت و جدیت در حال پیگیری و انجام است.

او گفت: آخرین جلسه‌ای که شورای سیاست گذاری جشنواره برگزار کرد، تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را قابل توجه اعلام کرد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: مشارکت دانشجویان ۲۲ دانشگاه در مجموعه این جشنواره بسیار حایز اهمیت است. اکنون داوری آثار شروع شده و اسامی مجموعه داروان به زودی اعلام خواهد شد.

او گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته اختتامیه جشنواره لباس دانشجویی نیمه اول دی‌ماه برگزار می شود و این جشنواره می تواند در حوزه مد و لباس کشور تاثیر گذار باشد.

قبادی گفت: ظرفیت‌های قابل توجهی دردانشگاه‌های ما وجود دارد. از سال آینده، نگاه ما فقط معطوف به دانشگاه‌هایی که طراحی لباس دارند نخواهند بود، بلکه فراگیر خواهد شد.

او گفت: ما به دنبال تقویت موضوع مد و لباس دانشجویی در کشور هستیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره اینکه آیا جشنواره لباس دانشجویی به دنبال ایجاد فرم مشخصی برای دانشجویان است، افزود: ما به دنبال این نیستم که فرم خاصی در دانشگاه استفاده کنیم. ولی کمک می کنیم که دانشجویان قدرت انتخاب بیشتری در لباس متناسب برای محل محل کار، دانشگاه و حتی در مسیر زندگی داشته باشند.

قبادی گفت: لباس دانشجویی تفاوت اساسی با لباس اجتماع دارد از همه مهمتر اینکه ساعت‌ها یک دانشجو در طول روز از آن استفاده می کند و درواقع با روح و روان دانشجو درگیر است.

او گفت: ما به دنیال این هستیم ازاین مسیر به جامعه دانشجویی لباس متناسب را پیشنهاد کنیم و برنامه بعدی ما در این مسیر کاربری شدن طرحهای منتخب و به تولید انبوه رساندن آنها است.

20104

کد خبر: 547864

وب گردی

وب گردی