«جاذبه» به خانه هنرمندان ایران می آید

نمایشگاهی از عکس های کیوان کاسب با عنوان «جاذبه»، سه شنبه 17 آذر ساعت 17، در نگارخانه استاد «نامی» خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز کیوان کاسب که در زمینه های مختلف هنری از جمله تئاتر، طراحی و خوشنویسی فعال بوده است در نخستین نمایشگاه انفرادی عکس خود

این هنرمند در پی سفرهای کاری و برگزاری کنفرانس های مختلف، به کشورهای زیادی سفر کرده است و با ثبت خاطراتش به صورت عکس، به این حوزه هنری علاقه مند شده و حدود 2 سال است که به صورت حرفه ای به عکاسی مشغول است.

وی عکس هایش را تاکنون به صورت آنلاین بر روی سایت های مختلف به فروش گذاشته است و نمایشگاه «جاذبه» در خانه هنرمندان ایران، نخستین تجربه نمایشگاهی وی محسوب می شود.

در این نمایشگاه 20 قطعه عکس در ابعاد حدودی 30 در 40 سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود. در این عکس ها که با تکنیک اچ دی آر خلق شده اند و فضایی میان عکس و نقاشی را به نمایش گذاشته اند، جاذبه بصری ای به چشم می خورد که رابطه فضای شهری و طبیعت را به شیوه ای خاص به نمایش گذاشته است. در این عکس ها سعی شده موضوعات روزمره از نگاهی متفاوت در معرض دید مخاطب قرار بگیرد. در این تکنیک چند عکس بر روی هم قرار گرفته است و عکس نهایی را تشکیل داده است.

عکس های این نمایشگاه در کشورهای مختلفی چون ایران، هلند، بلژیک، فرانسه، سنگاپور، جزایر جنوب شرق آسیا و ... گرفته شده اند.

کیوان کاسب متولد سال 1364 و فارغ التحصیل کارشناسی دو رشته فیزیک و کامپیوتر است و در حال حاضر در سنگاپور به ادامه تحصیل مشغول است.

این نمایشگاه تا 24 آذر ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند برای دیدن از آثار به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

502502

کد خبر: 562585

وب گردی

وب گردی