تبریک وزارت ورزش و جوانان به سه تکواندوکار المپیکی

وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک ریو توسط تکواندوکاران ایران را موفقیتی ارزشمند دانست و از تلاش ملی‌پوشان کشورمان در گرندپری مکزیک تقدیر کرد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در متن این پیام آمده است:

در پی افتخارآفرینی های ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی برای حضور در مهم‌ترین آوردگاه ورزشی جهان، تکواندوکاران ایران توانستند با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک ریودوژانیرو در مسابقات گرندپری مکزیک، بار دیگر توان بالای قهرمانان این سرزمین را به نمایش بگذارند.

وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، کسب افتخارات این ورزشکاران را در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی قهرمانان ملی، کادرفنی و مدیریت فدراسیون تکواندو دانست و برای حضور قدرتمند ورزشکاران کشورمان در المپیک ریو آرزوی موفقیت کرد.

در پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 در مکزیک برگزار شد، فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، مسعود حجی زواره و سجاد مردانی با حضور در بین نفرات اول تا ششم اوزان خود موفق به کسب 4 سهمیه در 3 وزن برای کشورمان شدند اما با توجه به اینکه هر کشور مجاز به استفاده از یک نفر در هر وزن بود، ایران در وزن سوم، دو نماینده داشت (خدابخشی و حجی زواره) که مهدی خدابخشی با رنکینگ نخست سهمیه بازی‌های ریو را به دست آورد.

604/602

کد خبر: 562806

وب گردی

وب گردی