همگروه های تیم ملی تکواندوی کشورمان مشخص شدند

مراسم قرعه کشی رقابتهای جام جهانی تکواندو در مکزیک برگزار شد و تیم ملی کشورمان با کشورهای ازبکستان، بلژیک و آذربایجان هم‌گروه شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات جام جهانی تکواندو در سال 2015 با حضور 8 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه زنان از عصر امروز (سه شنبه) در مکزیک آغاز خواهد شد. آیین مراسم قرعه کشی این رقابتها شب گذشته انجام شد و طی آن تیم ملی تکواندو ایران که در مسابقات قهرمانی جهان 2015 روسیه عنوان نخست را کسب کرد به عنوان سرگروه گروه اول با تیم های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان همگروه شد و در گروه دوم تیم های مکزیک، کره جنوبی، روسیه و آمریکا قرار گرفتند.

مسابقات از امروز (سه شنبه) ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت ایران) با مبارزات مرحله مقدماتی آغاز می شود و ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابتها دو تیم از گروه اول و دوم به دور بعد صعود خواهند کرد. رقابتهای مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز از ساعت ۱۸ به وقت محلی روز چهارشنبه (۱۸ آذرماه) پیگیری می شود که به وقت ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد روز پنجشنبه (۱۹ آذرماه) است.

در مرحله نیمه نهایی این رقابتها و برای مشخص شدن فینالیست‌ها، تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم مبارزه می کند و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم مبارزه خواهد کرد.

تیم ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و امید عمیدی در این دوره از رقابتها به مصاف رقبای خود می رود.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

602/602

کد خبر: 562836

وب گردی

وب گردی