نمایش «شاهزاده خانوم بدترکیب» برای کودکان به صحنه می رود

مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر ، تمرین نمایش تازه‌اش با عنوان "شاهزاده خانم بد ترکیب" را برای اجرا در تالار "هنر" آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز پس از اجرای نمایش‌های "رام کردن زن سرکش"،"کلوچه دارچینی "و"غول بزرگ مهربان" این بار مریم کاظمی تولید نمایش "شاهزاده خانوم بدترکیب" برای مخاطبان کودک و نوجوان را آغاز کرد.

در این نمایش بار دیگر حسین محب اهری و مریم کاظمی همبازی می‌شوند تا خاطره‌ای شیرین از موسیقی و ماجراجویی را برای بچه‌ها به یادگار بگذارند.

«شاهزاده خانوم بد ترکیب» که کاری از گروه تئاتر مستقل است با همکاری آنا نمکچیان ، پریسا فلاح زاده ، نازنین صفا، شیما میرمهدی ، میترا کریم خانی ، نرگس صفا منش، مهناز غمخوار، آزیتا خرمی ، مریم علیپور و سعید قره داغلی ، مهراد زمانی ، علی خلعتبری، مهدی رمضانزاده و ... برای اجرا در تالار هنر آماده می‌شود.

این نمایش ترکیب نوشته اوراند هریس است که ترجمه آن را سید حسین فدایی حسین انجام داده و ماجرای «شاهزاده خانم اسمرالدا» را به نمایش می‌گذارد.

در این نمایش کودک و نوجوان، «شاهزاده خانم اسمرالدا» شبیه دیگر شاهزاده خانم‌ها نیست ، چشم‌هایش بی‌روح شبیه شیشه ، بینی‌اش سر بالا مثل فنجان و دهانش رو به پایین و اخمو است. همه فکر می کنند او زشت است ولی کسی جرات ابراز آن را ندارد تا اینکه ...

در این پروژه طراحی و ساخت عروسک را سهیلا باجلان ، طراحی گریم را افسانه قلی‌زاده ، طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی ، طراح صحنه رضا مهدی زاده، ساخت موسیقی را فرید نوایی و عکس را سیامک زمردی مطلق بر عهده دارند.

502502

کد خبر: 563532

وب گردی

وب گردی