مشکلات دانش‌آموزان استثنایی جسمی و حرکتی کاهش می‌یابد/ تأمین اعتبار برای جذب نیروی حق الزحمه‌ای

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به سیاست‌های حمایتی از دانش‌آموزان استثنایی گفت: تأمین اعتبار برای جذب نیروی حق الزحمه‌ای جهت کمک به دانش‌آموزان دارای مشکل جسمی و حرکتی انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به سیاست‌های حمایتی از دانش‌آموزان استثنایی، گفت: به دنبال آن هستیم که مشکلات دانش‌آموزان استثنایی را به حداقل برسانیم.

او با اشاره به تأمین اعتبارات «طرح همیار» در آموزش و پرورش استثنایی، گفت: این طرح مربوط به دانش‌آموزان دارای مشکلات جسمی و حرکتی است که اعتبارات لازم برای آن تأمین شد.

قدمی گفت: بر اساس اعتبارات مورد نظر، مدارس می‌توانند نیروی حق الزحمه برای این طرح جذب کنند تا دانش‌آموزان دارای مشکلات جسمی و حرکتی را جا به جا کنند زیرا پیش از این یا اولیا دانش‌آموزان که به عنوان «مادریار» و «پدریار» و یا نیروی خدماتی مدرسه جا به‌جایی آنها را به عهده داشتند که مشکلاتی به همراه داشت.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه 300 میلیون تومان برای این طرح تأمین اعتبار شده است، گفت: با این طرح و استفاده از نیروهای حق الزحمه‌ای جا به‌جایی دانش‌آموزان دارای مشکلات جسمی و حرکتی تسهیل می‌شود.

او گفت: پیش از این موضوع، همکاران فرهنگی با ایثار خود نسبت به انجام امور دانش‌آموزان با مشکلات جسمی و حرکتی اقدام می‌کردند.

20102

کد خبر: 565142

وب گردی

وب گردی