بسکتبال NBA؛ بهترین بازیکن‌های هفته معرفی شدند

رجی جکسون از دیترویت پیستونز و کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رجی جکسون با میانگین ۲۹٫۳ امتیاز (رتبه ۱ کنفرانس)، ۶٫۳ ریباند و ۷٫۷ پاس منجر به گل (رتبه ۲ کنفرانس)، دیترویت را برای ثبت رکورد ۲ برد و ۱ باخت در این هفته از رقابت ها رهبری کرد. این بازیکن در دو مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد و در بازی سوم نیز ۲۳ امتیاز کسب کرد. جکسون در روز ۱۸ دسامبر، ۱۳ امتیاز از مجموع ۲۰ امتیاز تیمش در وقت اضافه چهارم را به دست آورد و به دیترویت کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۴۷ بر ۱۴۴ شیکاگو بولز را از پیش رو بردارد.

کوای لئونارد با ثبت متوسط ۲۲٫۷ امتیاز (رتبه ۸ کنفرانس)، ۶٫۳ ریباند، ۲٫۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به سن آنتونیو کمک کرد تا رکورد ۳ برد و ۰ باخت را در این هفته از مسابقات ثبت کند. این بازیکن ۵۶٫۴ درصد از شوت های خود در این هفته را وارد سبد کرد و در دو مسابقه ۲۲ امتیاز یا بیشتر به دست آورد. لئونارد در روز ۱۶ دسامبر، ۴ شوت سه امتیازی به ثمر رساند و با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ ریباند، نقش کلیدی در پیروزی ۱۱۴ بر ۹۵ تیمش مقابل واشنگتن ویزاردز داشت.

601605

کد خبر: 566429

وب گردی

وب گردی