دوره دانش افزایی ویژه استادان علوم پزشکی برگزار می شود

دوره دانش افزایی استادان با عنوان اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، این دوره دانش افزایی استادان ویژه اعضای هیات علمی مرکز آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) است.

در این دوره اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی ۱ با سرفصل های مختلف ارائه خواهد شد و اعضای هیات علمی علاقمند به شرکت در این دوره آموزشی می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه ثبت نام کرده و در این دوره ۱۶ ساعته شرکت کنند.

این دوره ویژه این مرکز بوده و در روزهای آخرهفته در سالن اجتماعات حوزه ریاست بیمارستان برپا می شود.

مدت دوره کارگاه اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی (یک)، ۱۶ساعت است و موضوعاتی از جمله جغرافیای سیاسی منطقه و جهان، جایگاه منطقه ای و بین المللی ایران، تحولات منطقه و جهان اسلام در آن ارائه می شود.

مدرس مدعو این کارگاه دکتر محمد صادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و کارگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه در ۱۷ و ۱۸ و همچنین ۲۴ و ۲۵ دی ماه برپا خواهد شد.

ظرفیت دوره، محدود و حداکثر ۳۰ نفر است و اعضای هیات علمی که پیش از این در دوره ای با این عنوان شرکت کرده اند نمی توانند در آن ثبت نام کنند.

دوره های دانش افزایی در هر موضوع، ۱۶ ساعت است و گواهی پایان دوره ۱۶ ساعته اعطا خواهد شد که معادل ۲ امتیاز در ماده یک آیین نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی است. فقط دوره های «اخلاق علمی و حرفه ای» بصورت ۸ ساعته طراحی شده اند.

20104

کد خبر: 568599

وب گردی

وب گردی