تلخ ترین پیروزی شیرین سرخ پوشان/ پرسپولیس برد تا استقلال صدرنشین شود

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته هفدم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان برگزار کننده آخرین دیدار روز اول هفته هفدهم لیگ برتر بودند. دیداری که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد و به برتری 2-0 شاگردان برانکو ختم شد. بردی که باعث شد شاگردان عبدالله ویسی بعد از 15 هفته شکست بخورند و دو باخته شوند.

مردان برانکو ایوانکوویچ با این سه امتیاز هدیه فوق العاده ای را به سرمربی تیمشان پیش از سال نوی میلادی تحویل دادند و یازدهمین هفته بدون باخت پرسپولیس را به ثبت رساندند.

امید عالیشاه در دقیقه 16 و مهدی طارمی در دقیقه 49 گلزنان پرسپولیس بودند. این اولین بازی بود که استقلال خوزستان در یک دیدار بیش از یک گل دریافت می کرد. طارمی هم ضمن زدن دومین گلش به خسوس، خودش را 11 گله کرد و در صدر جدول گلزنان پایدار ماند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی را بسیار خوب شروع کردند و زود هم به گل رسیدند. بعد از آن تیم حریف را کنترل کردند و روی شوت کم نظیر احمد نورالهی هم می توانستند فاصله را دو برابر کنند اما توپ به تیر خورد. در نیمه دوم شاگردان برانکو با استفاده از ضدحملات گل دوم را هم زدند و استقلالی ها از چند فرصت نصفه و نیمه خود استفاده نکردند و بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

محسن بنگر کارت زردی پرسپولیس بود و حکیم نصاری، دانیال ماهینی و فرناندو دی خسوس از استقلال خوزستان کارت زرد گرفتند.

با این نتیجه پرسپولیس با 29 امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد و باعث شد استقلال خوزستان صدر جدول را از دست بدهد و استقلال تهران بدون انجام بازی به رتبه اول جدول رده بندی برسد. بدون شک برای هواداران پرسپولیس این برد همان ثدر که شیرین بود؛ به خاطر صدرنشینی رقیب سنتی شان تلخ هم بود.

ترکیب پرسپولیس:

ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، محمد انصاری، احمد نوراللهی( از دقیقه 80 رضا خالقی‌فر)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان( از دقیقه 90 مهرداد کفشگری)، امید عالیشاه( از دقیقه 87 علی علیپور)، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب استقلال خوزستان:

فرناندو ده خسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری( از دقیقه71 فرزاد سالاروند)، رحیم مهدوی زهیوی( از دقیقه 80 فرشاد جان فزا)، حسن بیت سعید، عقیل شعیبی کعبی، مهدی زبیدی، علی‌اصغر عاشوری( از دقیقه 55 فریرا)

سرمربی: عبدالله ویسی

604/601

کد خبر: 568869

وب گردی

وب گردی