دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان سه رشته  اساتید بسیجی

در هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی استان سمنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست در سه رشته والیبال ، فوتسال و فوتبال دستی به مقام قهرمانی دست یابد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور 13 تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان سمنان برگزار شد ؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست در سه رشته والیبال ، فوتسال و فوتبال دستی به مقام قهرمانی دست یابد .
در این مسابقات در رشته والیبال دانشگاه پیام نور استان سمنان به مقام دوم دست یافت و در رشته فوتسال هم دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.
در رشته فوتبال دستی هم پس از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تیم دانشگاه صنعتی این شهر دوم شد .
اما در دیگر رشته ها نیز نتایج زیر حاصل شد :
دومیدانی: ماده 100 متر دانشگاه صنعتی شاهرود اول ، دانشگاه سمنان دوم و دانشگاه دامغان سوم – ماده 400 متر موسسه آموزشی ایوانکی اول ، دانشگاه آزاد شاهرود دوم و دانشگاه دامغان سوم – ماده 800 متر دانشگاه پیام نور استان اول ، صنعتی شاهرود دوم و دانشگاه سمنان سوم
دارت: موسسه آموزش ایوانکی اول ، دانشگاه دامغان دوم و صنعتی شاهرود سوم
طناب کشی : دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان سمنان (شاهرود) اول
تنیس روی میز : در بخش اساتید هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اول و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دوم و در بخش اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اول و موسسه آموزشی ایوانکی دوم
در بخش زنان نیز در رشته دارت دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان سمنان (شاهرود) مقام اول و دوم را از آن خود کرد و در رشته طناب کشی هم این دانشگاه اول شد.
این مسابقات در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به همت بسیج اساتید استان سمنان و این واحد دانشگاهی و همکاری اداره تربیت بدنی این دانشگاه برگزار گردید.

604/602

کد خبر: 569284

وب گردی

وب گردی