بهره مندی بیش از 600 مددجو از خدمات آسایشگاه

مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک البرزگفت: بیش از 680 مددجو از خدمات مراقبتی ، توانبخشی و آموزشی آسایشگاه کهریزک استان البرز بهره مند می شوند.

به گزارش ایسکانیوز در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) و فرزندش امام جعفر صادق(ع) گروه نیکوکاران و قاصدک های آسایشگاه خیریه کهریزک در اقدامی مشترک با دعوت دفتر مشارکت‌های مردمی به این مجموعه آمدند.

خیرین همراه با هنرمندان موسیقی گروه هنری چپ کوک، در سالن آمفی تاتر در کنار مددجویان کهریزک حضور داشتند. مکانی که تا کنون ندیده بودند و فقط از طریق شبکه های مجازی با خدمات توانبخشی و آموزشی آسایشگاه آشنا بودند .

محمدمرادی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، در ادامه این مراسم درجمع خیرین کهریزک گفت : آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ، در زمینی به وسعت 80 هزار متر مربع برای خدمت رسانی به سالمندان، کودکان معلول، بیماران جسمی حرکتی، ضایعه نخاعی و بیماران ام اس بنا گردید و در آن خدمات مراقبتی روزانه ، شبانه روزی و مراقبت در منزل به مددجویان ارائه میشود .

او ادامه داد: آسایشگاه خیریه کهریزک در کنار تمامی این خدمات برای رفاه حال بیماران اقدام به راه اندازی کلینیک شبانه روزی دکتر حکیم زاده کرده است که در آن تمامی خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی انجام می گیرد.

مرادی خطاب به خیران گفت: با مساعدت و همکاری شما در حال حاضر بیش از 680 مددجو از خدمات مراقبتی- توانبخشی و آموزشی این مرکز بهره مند می شوند.

گفتنی است : در انتهای این مراسم خیرین به ملاقات مددجویان بخش‌های نگهداری شبانه روزی که قادر به حضور در مراسم نبودند رفتند و در اقدامی خداپسندانه گلریزانی به نفع آسایشگاه خیریه کهریزک برپا کردند.

105105

کد خبر: 569322

وب گردی

وب گردی