بازگشت دروگبا روی نیمکت چلسی با خداحافظی از فوتبال

بازیکن 37 ساله سابق تیم ملی ساحل عاج در آستانه بازگشت به چلسی به عنوان دستیار گاس هیدینک است.

به گزارش ایسکانیوز،احتمال دارد دیدیه دروگبا به زودی اعلام بازنشستگی کند به عنوان کمک مربی بر روی نیمکت چلسی بنشیند.

دروگبا در پایان فصل گذشته از چلسی جدا شد و به تیم مونترال کانادا در لیگ MLS پیوست و حالا دوباره در آستانه بازگشت به تیم محبوبش است. البته او هنوز به طور رسمی اعلام بازنشستگی نکرده است.

این بازیکن افسانه ای در رقابت های MLS (لیگ حرفه ای آمریکا) 11 بار برای مونترال به میدان رفت و 11 گل از جمله یک هتریک در کارنامه خود ثبت کرد. اما دورگبا قرادادش با این تیم کانادایی به اتمام رسیده است و می خواهد برای آینده اش تصمیم گیری کند.

اوایل ماه گذشته ژوزه مورینیو به دلیل کسب نتایج ضعیف از چلسی اخراج شد و گاس هیدینک هلندی به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفت و این مربی علاقه زیادی دارد تا دروگبا را به عنوان دستیار خود انتخاب کند.

این بازیکن 37 ساله در اولین روز حضور گاس هیدینک در چلسی به همراه رومن آبراموویچ در باشگاه چلسی حاضر شد و دیدار این تیم با ساندرلند را از نزدیک تماشا کرد. در آن زمان هیدینک تلاش زیادی که تا دروگبا را متقاعد کند تا دوباره به چلسی بازگردد، اما تا کنون هیچ تصمیمی از سوی این بازیکن ساحل عاجی گرفته نشده است.

دروگبا هم در هفته های اخیر با هیدینک مذاکراتی داشته است و به احتمال فراوان وی به عنوان مربی به کادر فنی چلسی اضافه خواهد شد.

601/603

کد خبر: 570640

وب گردی

وب گردی