گزارش ویژه AFC درباره مهاجم تیم فوتبال امید ایران

ارسلان مطهری،بازیکن مستعد و رو به پیشرفت ایرانی قدرت خود را با زدن یک گل و یک پاس گل به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا،ایران هم با پیروزی دو بر صفر در بازی اول برابر سوریه نشان داد که هدف مطلق آنها کسب عنوان قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا است.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را درباره ارسلان مطهری،ستاره امیدهای ایران در بازی اول برابر سوریه منتشر کرد و این تیتر را برگزید:مطهری روی قهرمانی تمرکز می کند.
سایت AFC در ادامه می نویسد:ارسلان مطهری تلاش فوق العاده انفرادی در نیمه دوم برای صعود ایران به المپیک 2016 ریودوژانیرو انجام می دهد.
مطهری در این باره می گوید:بازیکنان ایران با تمرکز کامل به هدف خود که همان کسب بلیت حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو است فکر می کنند.
این بازیکن ارزنده امیدهای ایران سپس افزود:این مساله خیلی مهم است که انسجام خود را حفظ کنیم.ما هر 9 امتیاز دور مقدماتی را می خواهیم.ما تمرکز کاملی روی بازی بعدی برابر قطر داریم.آنها حریف سختی هستند و در خانه خود بازی می کنند.بازی دشواری خواهد بود.می خواهیم این بازی را هم ببریم.البته برای صعود به المپیک تنها نیستیم و همه تیم ها در این اندیشه هستند.
مطهری که بهترین بازیکن جوان فصل قبل لیگ برتر ایران بود خیلی سریع همبازیانش در تیم ملی امید ایران را مورد ستایش قرار داد که نقش ارزنده ای در بازی با سوریه داشتند.
مطهری اظهاتر داشت:خیلی خوشحالم که گل افتتاحیه را به ثمر رساندم،اما این اتفاق با حمایت و همکاری بازیکنان ایران رخ داد.البته در مکان و زمان مناسبی برای گلزنی قرار داشتم.
ستاره امیدهای ایران در خاتمه گفت:من همیشه دوست دارم به تیمم فکر کنم.بیشتر از هر چیزی بازی در دستان ما است و هر بازی برای من مثل فینال است.

604/601

کد خبر: 572456

وب گردی

وب گردی