کارگاه مجازی نگارش طرح درس برای اعضاء هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

کارگاه آشنایی با نگارش طرح درس برای اعضاء هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برای نخستین بار به صورت مجازی (الکترونیکی) در روز یکشنبه چهارم بهمن ماه به همت مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) معاونت علوم پزشکی و با همکاری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دنیا صدری، مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) دانشگاه آزاد اسلامی هدف از برگزاری این کارگاه به صورت مجازی (الکترونیک) را ایجاد فرصتی برابر برای تمامی اعضاء هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برشمرد.

دکتر صدری در ادامه بیان کرد: این کارگاه به منظور اجرای قطعنامه همایش مسئولین دفاتر توسعه آموزش (EDO) سراسر کشور که در تاریخ بیستم آیان ماه سال جاری مصوب شده است؛ برگزار می شود.

مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی از روند شرکت در این کارگاه بیان داشت و گفت: اعضاء هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با ورود به پایگاه sc.iauec.ac.ir از تاریخ 27/10/94 تا 2/11/94 ثبت نام کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

دکتر صدری افزود: این کارگاه به صورت مجازی از ساعت 8 الی 16، در تاریخ چهارم بهمن ماه به آدرس ecourse.iauec.ac.ir برگزار می شود و اعضاء هیات علمی که موفق به ثبت نام شده اند پس از شرکت در کارگاه فوق، گواهی شرکت دریافت نمایند.

وی در پایان بیان کرد: جهت بهتر برگزار شدن این کارگاه، شرکت کنندگان قبل از شروع کارگاه، هدست خود را آماده نموده و نیز برنامه فلش پلیر را نصب کنند. همچنین افراد شرکت کننده در روز برگزاری کارگاه در صورت بروز مشکل می توانند با قسمت پشتیبانی فنی با شماره تلفن 42863863-021 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است بخشنامه برگزاری این کارگاه از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه راهنمای برگزاری کارگاه به کلیه واحدهای مجری علوم پزشکی در تاریخ 26 دی ماه ارسال شده است.

20101

کد خبر: 573118

وب گردی

وب گردی