بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به 60 روستای استان تهران

برای این پروژه‌ها مبلغ 101 میلیارد و 154 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است که با بهره‌برداری از آنها بیش از 60 روستا با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر در شهرستان‌های سطح استان تهران از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: 50 پروژه آبرسانی روستایی طی دهه فجر در سطح روستاهای استان تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا پوررجب" با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد 50 پروژه آب‌رسانی در سطح شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت، رباط کریم‌،‌ ورامین،‌ شهریار،‌ فیروزکوه، تهران،‌ پاکدشت، ری و ملارد، شمیران، پردیس و قدس هم‌زمان با دهه فجر افتتاح خواهد شد.
پور رجب گفت: برای این پروژه‌ها مبلغ 101 میلیارد و 154 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است که با بهره‌برداری از آنها بیش از 60 روستا با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر در شهرستان‌های سطح استان تهران از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل آبفار استان تهران مشخصات اجرایی پروژه‌های افتتاحی را شامل 15 حلقه حفر و تجهیز چاه، 15.2 کیلومتر خط انتقال، 20.45 کیلومتر شبکه توزیع، 9000 مترمکعب احداث مخزن، نصب مبدل، دیوارکشی، تجهیز چاه، تامین برق، کف شکنی و .... عنوان کرد.
وی افزود:‌ روستاهای قاسم آباد خشکه، فیروز بهرام، حسن آباد خالصه، محمودآباد، پیغمبر، کیکاور، مهرآذین، انجم آباد و ... و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی کوثر، ابراهیم آباد، امام خمینی، صنیع خانی و .... از طرح های آب‌رسانی هستند که هم‌زمان با دهه مبارک فجر شاهد افتتاح آنها هستیم.

102/602

کد خبر: 586883

وب گردی

وب گردی