200 هزار تومان هزینه پوشک هر مددجوی کهریزک/بحران اقتصادی جامعه ،  دامن کهریزک را  هم گرفت

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه آسایشگاه خیریه کهریزک در بحران اقتصادی به سر می برد گفت: هزینه پوشینه هر مددجودی آسایشگاه خیریه کهریزک در ماه 200 هزار تومان است .

ایسکانیوز: حسن احمدی در گفتگو با ایسکانیوز گفت : موسسه خیریه کهریزک در سال 52 در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ساخته شده و امروز این محل با وسعت 420 هزار متر مربع در زیر بنایی حدود 180 هزار متر مربع به سه گروه سالمندان ، معلولان و بیماران ام اس ارائه خدمت می کند.

او با اشاره به اینکه این مجموعه با کمک‌های مردمی اداره می شود گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک در تهران و استان البرزبه بیش از 2 هزار و 500 مددجو ارائه خدمت می کند که 90 درصد آنان افراد بی بضاعت هستند که توان مالی ندارند.

او با اشاره به اینکه بیش از 86 درصد هزینه های این مجموعه توسط خیرین تامین می شود ادامه داد: متاسفانه بحران اقتصادی جامعه آسایشگاه خیریه کهریزک را نیز در برگرفته و موجب شده این مجموعه با مشکلات مالی بسیاری مواجه شود.

احمدی با تاکید بر اینکه بیش از 1400 نفر پرسنل در آسایشگاه خیریه کهریزک ( تهران و استان البرز) مشغول فعالیت هستند گفت : از شهریور ماه سال 93 تا آذر ماه سال 94 بیش از 800 نفر مددجو به آسایشگاه خیریه کهریزک اضافه شده اند که متاسفانه این امر آسایشگاه خیریه کهریزک را با بحران مواجه کرده است .

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه حدود 70 درصد مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک دچار بی اختیاری هستند افزود : هر مددجوی کهریزک که با مشکل بی اختیاری مواجه است میانگین 4 عدد پوشینه در طول روز استفاده می کند که هزینه آن در ماه بیش از 200 هزار تومان است .

احمدی تاکید کرد: از مردم و مسئولان می خواهیم تا آسایشگاه خیریه کهریزک را در این بحران اقتصادی حمایت کنند.

105105

کد خبر: 586978

وب گردی

وب گردی