شب قدردانی از نامزد های جشنواره فیلم فجر آغاز شد

دستیار دبیرجشنواره فیلم فجر، گفت: امشب فقط برای قدردانی و گفتن خسته نباشید به همه شما دور هم جمع شده ایم.

به گزارش ایسکانیوز مراسم تقدیر از نامزدهای سیمرغ بلورین سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با صحبت های سونیا پوریامین آغاز شد.

پوریامین ابتدا با خواندن شعری به سینماگران خیرمقدم گفت و افزود: خیلی خوشحال هستیم که امسال میزبانی از تمام کسانی که برای سینمای ایران زحمت می کشند را برعهده داریم.

وی افزود: آرزو می کنیم فارغ از تمام اتفاقات و جوایزی که داده می شود، فیلم هایتان دیده شود، در گیشه موفق شود تا سرمایه های شما بازگردد.

پوریامین خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که شما فیلم هایتان را در کاخ جشنواره مردمی کنار دیگر سینماگران دیدید، در برنامه امشب همه می خواهیم در زمینه های مختلف قدردانی کنیم. آرزو می کنم امشب لحظات خوب و خوشی را داشته باشیم.

حجت الله ایوبی نیز در این مراسم گفت: چون عهده کرده بودم صحبت نکنم، تنها آمدم تا به رسم ادب به شما شب بخیر عرض کنم.

وی افزود: جشنواره خوبی را با همه اتفاقات خوشایند و گاه به ظاهر ناخوشایند که آن را به حساب عظمت جشنواره فیلم فجر می گذارم، در کاخ جشنواره و کاخ مردمی با هم گذراندیم.

ایوبی با اشاره به فعالیت اهالی رسانه در طول برگزاری جشنواره، ادامه داد: رسانه های هنری ما نیز شب بیداری های بسیاری را پشت سر گذاشتند که جا دارد از اهالی رسانه ممنونم.

وی گفت: به هر حال جشنواره فیلم فجر مجموعه ای از اتفاقات است که سیمرغ گرفتن یکی از آنهاست. در حالی که معرفی فیلم ها، بودن با رسانه ها، رفتن بین مردم و هم بخشی از این اتفاقات هستند.

رییس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: همه کسانی که به این مرحله رسیده اند، عزیز هستند و کسانی هم که راه پیدا نکردند عزیز هستند.

در این مراسم هنرمندانی که فیلمی در جشنواره ندارند از جمله علیرضا امینی ، حمید فرخ نژاد و ... نیز حضور دارند.

در ادامه مراسم نیز از تمامی نامزدهای چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو و مستند با حضور مدیران جشنواره تقدیر شد.

بهنوش بختیاری نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره سی و چهارم طی سخنانی کوتاه گفت: سونیا پوریامین همیشه می گفت فعالیتت در تلویزیون را کمتر کن و در سینما بیشتر حضور داشته باش . همیشه آرزو داشتم این کار را انجام دهم و خیلی خوشحالم که امشب اینجا هستم.

محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نیز طی سخنانی کوتاه بار دیگر سال نو سینمای ایران را تبریک گفت.

502502

کد خبر: 589173

وب گردی

وب گردی